Jeśli chcesz się z nami skontaktować zadzwoń:

501 345 277

 

Header

10-DNIOWY PROGRAM KOLONII SPORTOWO-EDUKACYJNEJ
W PUCKU
W OŚRODKU KOLONIJNYM „MARINA”

dla dzieci w wieku 7-13 lat

TERMIN: LIPIEC/SIERPIEŃ

Cena: Do uzgodnienia w zależności od ilości uczniów

Cena zawiera: transport autokarem na trasie WARSZAWA – PUCK – WARSZAWA, zakwaterowanie w pokojach 3,4,5 osobowych z pełnymi łazienkami, wyżywienie (3 posiłki dziennie + podwieczorek), realizację programu, opiekę wychowawców, ratowników, opiekę medyczną, wstęp do wszystkich zwiedzanych atrakcji, ubezpieczenie NNW.

Kolonie są dodatkowo wzbogacone o zajęcia uzupełniające z języka angielskiego metodą warsztatowo-projektową oraz zajęcia gimnastyczne z elementami akrobatyki prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę.

Miasto Puck jest atrakcyjnie położone na skraju klifu Kępy Puckiej, spokojny, czysty i ciepły akwen Zatoki Puckiej z bezpiecznymi głębokościami, oddzielony od pełnego morza 35-cio kilometrowym odcinkiem Półwyspu Helskiego.

Ośrodek Kolonijny „Marina” położony jest w odległości 1 500 m od morza. Składa się on z obiektu hotelowego i części szkolnej bazy Powiatowego Centrum Kształcenia. Na terenie ośrodka znajduje się bardzo dobra infrastruktura sportowa taka jak:

Boiska sportowe:
- do piłki siatkowej (nawierzchnia - tartan).
- do koszykówki (4 z jednym koszem, nawierzchnia - tartan),
- do piłki nożnej/ręcznej (20x40m, tartan).

Sale sportowe:

- gimnastyczna 1 (13x21m, podłoże - parkiet, boisko do piłki siatkowej),

- gimnastyczna 2 (10x27m, podłoże - parkiet, mata - puzzle 10x10m),

- fitness (7,5x9m, podłoże - panele, na jednej ścianie lustra).

 

Poniżej przykładowy program.

Dzień 1

8.00 – zbiórka uczestników wyjazdu;

8.30 – wyjazd;

15.00 – przyjazd uczestników do Ośrodka Kolonijnego „Marina”;

15.30 – zakwaterowanie;

16.00 – rozmowa na temat BHP, zapoznanie z Ośrodkiem oraz spacer po mieście Puck - stworzenie mapy terenu;

18.00 – kolacja;

20.00 – ZAJĘCIA INTEGRUJĄCE GRUPĘ: gry i zabawy kształtujące sposoby komunikacji, zasady współpracy i

wspólnego osiągania celu;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 2                          

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie + prowiant na drogę;

9.30 – wyjazd do Władysławowa

10.00 – zwiedzanie Władysławowa;

  • Interaktywna Wystawa 'Magiczny Zawrót Głowy

Odkrywanie wszelkich tajemnic iluzji optycznych i magicznych trików;

  • Muzeum Motyli

Ekspozycja zawiera zbiory motyli i owadów pochodzących z całego świata;

  • Wieża Widokowa w Domu Rybaka

Wieża widokowa znajduje się w centrum Władysławowa. Posiada dwa tarasy: dolny na wysokości 45 metrów n.p.m. oraz górny zwany kulą na wysokości 63 metrów n.p.m.;

  • Port Rybacki

Port we Władysławowie położony jest na otwartym morzu i jest jednym z bardziej nowoczesnych, jeśli chodzi o wyposażenie, obsługiwanie kutrów rybackich, połowy i związane z nimi całe zaplecze przetwórcze;

  • Aleja Gwiazd i Korona Himalajów  

W granitowych płytach oprawione są gwiazdy z własnym imieniem i nazwiskiem oraz dyscypliną sportu. Do tej pory w Alei znalazły swoje gwiazdy takich znanych osób, jak m.in. Kazimierz Deyna, Janusz Kusociński, Feliks Stamm, Waldemar Legień, Robert Korzeniowski. Irena Szewińska, Hubert Wagner, Jerzy Kulej, Jacek Wszoła, Kazimierz Górski, Waldemar Baszanowski, Dariusz Michalczewski, Andrzej Supron, Stanisław Marusarz, Sylwia Gruchała, Tomasz Gollob, Waldemar Marszałek, Wojciech Fibak, Mateusz Kusznierewicz i wiele innych.

We Władysławowie, przy Alei Gwiazd Sportu stanęło 6 skalnych płyt symbolizujących 6 ośmiotysięczników, które zdobyli Polacy. Poszczególne skały mają od 2,5 do 4 metrów wysokości;

  • Ocean Park

Ocean Park we Władysławowie, to spotkanie z największymi wielorybami, przerażającymi rekinami, żółwiami olbrzymimi, przesympatycznymi delfinami, wesołymi orkami, oraz czterdziestką innych zwierząt morskich i oceanicznych;

18.00 – obiadokolacja;

20.00 – DYSKOTEKA – wyginamy śmiało ciało;

Wspólna zabawa w rytmach znanych hitów. Fantazyjne wygibasy na parkiecie w świetle dyskotekowych lamp.

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 3

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: gry zespołowe - piłka nożna, piłka siatkowa lub ABC gimnastyki z

elementami akrobatyki;

12.00 – Zajęcia w grupach przygotowywanie się do Neptunalii tzn. chrztu morskiego. Dobór odpowiednich strojów

i praca nad charakteryzacją;

14.00 – obiad;

15.30 – Wyjście na plażę, chrzest morski uczestników i związane z nim zabawy;

Plażowanie i kąpiel w morzu pod okiem ratownika WOPR i wychowawców po wcześniejszym szkoleniu

przeprowadzonym przez ratownika;

17.30 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: gry zespołowe - piłka ręczna, piłka koszykowa, siatkonoga lub

eksperymentowanie z językiem angielskim - gry i zabawy językowe;

19.00 – kolacja;

20.00 – WIECZÓR GIER - planszowych i innych; WIRTUALNA OLIMPIADA: gry przygodowe na xbox i kineckt;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 4

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – piłka nożna, piłka siatkowa, piłka ręczna lub ZAJĘCIA

KSZTAŁTUJĄCE REFLEKS I CELNOŚĆ:  ping-pong, boulle, dart (rzutki), równoważnia;

12.00 – tajemnicze zadania typu CHALLENGE w grupach;

14.00 – obiad;

15.30 – plażowanie połączone z kąpielą w morzu pod czujnym okiem ratownika i wychowawców.

Zabawy sportowe na lądzie i w wodzie: DZIEŃ SZALONYCH KONKURENCJI – na wesoło: piłka wodna, piłka plażowa, wyścigi rzędów na lądzie i w wodzie, baloniada;

18.00 – podsumowanie konkurencji;

19.00 – kolacja;

20.00 – TAK TO LECIAŁO... FESTIWAL PIOSENKI ANGIELSKIEJ

Wesoła rozrywka polegająca na śpiewaniu słynnych przebojów na tle odtwarzanego utworu; .

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 5

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – miejskie podchody;

12.00 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – piłka nożna, piłka siatkowa, siatkonoga lub AEROBIC:

układy ćwiczeń kształtujące prawidłową sylwetkę i postawę;

14.00 – obiad;

15.30 – plażowanie połączone z kąpielą w morzu pod czujnym okiem ratownika i wychowawców;

17.30 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – gry zręcznościowe lub ABC gimnastyki z elementami

akrobatyki;

19.00 – kolacja;

20.00 – WIECZÓR ROZRYWKI – TALENT SHOW;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 6

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – Rywalizacja sportowo-edukacyjna na wesoło

Propozycje konkurencji:

-       Okrzyk bojowy

-       Węzeł Gordyjski

-       Słodka sztafeta

-       Rozsypane przysłowia

-       Rzuty samolotami do celu

-       Matrioszka

-       Konkurs kulturystyczny

-       Najszczuplejsza klasa

-       Zbiorowy śpiew;

12.00 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – piłka nożna, siatkonoga, piłka ręczna lub TWORZENIE

             PROJEKTÓW JĘZYKOWYCH;

14.00 – obiad;

15.30 – plażowanie połączone z kąpielą w morzu pod czujnym okiem ratownika i wychowawców;

Zabawa: największy zamek z piasku, najładniejsza ozdoba zrobiona z rzeczy znalezionych na plaży;

17.30 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: gry zespołowe – piłka nożna, piłka siatkowa, piłka ręczna lub ZAJĘCIA

PLASTYCZNE: tworzenie biżuterii: według własnego pomysłu;
19.00 – kolacja;

20.00 – ŚWIETLIKI – wieczorna gra w terenie;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 7

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – piłka nożna, piłka siatkowa, piłka ręczna lub ZAJĘCIA

JĘZYKOWE „Creative Stories”;

12.00 – spacer edukacyjny po mieście PUCK i okolicy;

14.00 – obiad;

15.00 – SPARTAKIADA WAKACYJNA: uczestnicy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności podczas rywalizacji

grupowej i indywidualnej na lądzie i w wodzie;

19.00 – kolacja;

20.00 – POSUMOWANIE SPARTAKIADY WAKACYJNEJ;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 8

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – przedpołudnie atrakcji – MINI TURNIEJE W GRY ZESPOŁOWE;

12.00 – plażowanie połączone z kąpielą w morzu pod czujnym okiem ratownika i wychowawców;

14.00 – obiad;

15.30 – dwa bloki opcjonalnie do wyboru: zajęcia sportowe – piłka nożna, piłka siatkowa, piłka ręczna, siatkonoga lub

AEROBIC;

19.00 – kolacja połączona z OGNISKIEM oraz wspólnym śpiewaniem;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 9

8.00 – pobudka/poranna toaleta

9.00 – śniadanie + prowiant na drogę

9.30 – wyjazd na Półwysep Helski - zwiedzanie miejscowości Hel;

  • Fokarium

Jedno z najatrakcyjniejszych miejsc na cyplu helskim. W fokarium znajdują się trzy baseny, w których można obserwować życie bałtyckich fok, a także zwiedzić sale wystawową "Ssaki naszego morza";

  • Latarnia Morska

Latarnia morska Hel znajduje się prawie na samym końcu Półwyspu Helskiego, została zbudowana została w 1942 roku i ma wysokość ponad 41 metrów;

Muzeum otwarto w 2006 roku. Dla zwiedzających udostępniono dwa największe obiekty poniemieckie: Wieża kierowania ogniem o wysokości 30 m i stanowisko artyleryjskie baterii Schleswig-Holstein;

  • Ulica Wiejska w Helu

Reprezentacyjny deptak o długości około 900 metrów;

  • Port morski Hel

Port stanowi bazę dla floty rybackiej i żeglugi turystycznej. Znajduje się tutaj przystań rybacka, jachtowa, pasażerska, a także morskie przejście graniczne, przez które odbywa się ruch osobowy i towarowy;

  • Promenada

Ścieżka z kładkami i barierkami na krańcu mierzei;

18.00 – obiadokolacja;

20.00 – BAL KOLONIJNY

           - konkurs fryzur

           - konkurs stroju kolonijnego

           - wybór Miss i Mistera kolonii;

21.30 – toaleta wieczorna;

22.00 – cisza nocna;

Dzień 10

8.00 – pobudka/poranna toaleta;

9.00 – śniadanie;

10.00 – posumowanie kolonii, wręczenie nagród i dyplomów, pożegnanie z morzem plażowanie i kąpiel;

14.00 – obiad;

14.30 - pakowanie oraz przygotowanie do wyjazdu;

15.00 – wyjazd

21.00 – przyjazd na miejsce;

Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu w zależności od pogody. W razie braku odpowiedniej pogody uczestnicy będą mieli zajęcia w formie różnego rodzaju gier i zabaw w salach do tego dostosowanych i przeznaczonych.